2012. február 20., hétfő

MAC NATURALLY 
Felirat hozzáadása
Face-chart                      
Felirat hozzáadása
A mai nap folyamán " szégyen ugyan bevallani, de csak  most jutottam hozzá " csináltam ezt a  face-chartot.
Az egyik nagy rajongásom tárgyai a Mineralize termékek a MAC-tól.
Egyszerűen meg vagyok veszve egyes darabokért :)
A fő  kedvenceim a nagyobb méretű Mineralize Skinfinish amiből a sminkes táskámban elég sokkal büszkélkedhetek / későbbiekben megmutatok belőle pár kedvencet/ !
A Naturally kollekcióban a Mineralize Skinfinish-ből a már egyszer megjelent Blonde, Redhead névre hallgató színek találhatók meg ami azért is a nagy kedvenc, mert egy terméken belül több különböző árnyalatot találok meg. Imádom a színátmenetüket  a nem erőszakos hanem inkább elolvadó fényüket a  bőrön. A legjobban úgy szeretem felrakni, ha már a elkészítettem a sminket az arcot becsontosítottam  bronzosítóval és a legvégén szinte csak végigsimítom a 138as ecsettel összemosva  a bronzosítót , mondjuk Blonde Mineralize Skinfinish leheletnyi fényével..
Nem tudok betelni vele.. minden sminknek ad  egy olyan extra töltetet amitől mindig elalélok..
A Mineralize szemfestékek sem elhanyagolhatok. Roppant egyszerű felrakni őket akár tömör akár lazább ecsettel ennél a sminknél főként a kicsit füstös hatás kedvéért a 217es ecsettel satíroztam fel a szemhéjra.
Én első benyomásra ilyennek terveztem a Naturally kollekció termékeiből készült sminket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése